Bert Van Wassenhove

Bert Van Wassenhove is mede-oprichter van Think with People, een initiatief dat ondernemers vooruit helpt, The CoFoundry, een seed fund voor groeiende ondernemingen en Heaven Can Wait, een incubator voor creatief talent. In de afgelopen jaren begeleidde hij meer dan 500 bedrijven als mentor. Hij noemt zichzelf dan ook terecht een 'uitgever van ondernemingen'.

Hij doorziet start-up ideeën snel en kan er de sterke en zwakke punten uit halen. Zijn ervaring situeert zicht vooral in digitale media en innovatieve business modellen. Zijn uitgesproken visie op digitale communicatie resulteerde in een boek: “Een digitaal marketingplan in 100 dagen”.

Bert zetelt ook in de adviesraad van Groeiatelier, waar hij zijn ruime kennis over de wereld van start-ups, (digitale) marketing en innovatie met ons deelt.

In het verleden

Scale-Up

Een digitaal marketingplan in 100 dagen

De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex en verdringt deels het traditionele marketingdenken. Bert Van Wassenhove, auteur van het boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen’, schept duidelijkheid in de wereld van marketing buzzwords en bezorgt je een duidelijk framework waarmee je zowel de juiste kanalen als de juiste boodschap voor jouw doel en digitaal marketingplan kan bepalen.

Ik zou graag hebben dat je deze sessie nog eens organiseert

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Co-founder - Heaven Can Wait, The CoFoundry & Think with People