Marketing Masterclass

Scale-Up

Chris Burggraeve was de Global CMO van AB InBev van 2007 tot 2012. Hij komt overgevlogen vanuit New York om het in deze Marketing Masterclass met jou te hebben over zijn visie op de 8 marketing fundamentals en zijn nieuw marketing excellence rating model. Met diepere oefeningen over de waardepropositie van jouw organisatie. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

Programma

16:00 - 17:45: Interactieve sessie met een focus op

  • de 8 meest fundamentele componenten van een modern marketing model
  • het nieuwe marketing excellence rating model ("Alpha M")
  • Deep Dive on Why (prijszetting, duurzaamheid) en What (merksterkte en waardepropositie)
  • Talloze mini-cases en voorbeelden van bovenstaande

17:45 - 18:00: Pauze

18:00 - 19:30: Workshop en Q&A

  • Je past het waardepropositie framework van Chris toe op je eigen bedrijf 
  • Enkele deelnemers kunnen hun case en waardepropositie voorstellen aan de groep
  • Groepsdiscussie
  • Q&A

19:30 - 20:00: Receptie + signeersessie + individuele Q&A met Chris

Alle deelnemers krijgen het boek van Chris 'MARKETING is FINANCE is BUSINESS: How CMO, CFO and CEO cocreate iconic brands with sustainable pricing power in the new Galactic Age'. We raden sterk aan om de workshop optimaal voor te bereiden en het boek op voorhand te lezen.

Chris Burggraeve Ajuinlei 1, 9000 Gent 4/03/2019
(voeg toe aan kalender)
16u00 - 20u00 195 EUR
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Over de spreker(s)

Chris Burggraeve

Chris is de oprichter van Vicomte (met hoofdzetel in New York). Hij is een gepassioneerde marketeer met meer dan 30 jaar ervaring op het internationale toneel. Zo werkte hij onder andere voor P&G en The Coca-Cola Company en was hij van 2007 tot 2012 de CMO van AB Inbev wereldwijd. 

In 2018 schreef hij het boek 'Marketing is finance is business'

Meer over Chris

Evenementen binnenkort

12/11/2019Scale-Up

Scaling sales (workshopreeks)

Wil je jouw sales verder opschalen? Neem dan deel aan deze workshopreeks waar je samen met een 10-tal gelijkgestemde ondernemers je revenue status quo zal challengen, je key metrics zal (her)bepalen en het actieplan om je sales op te schalen zal opstellen.

Meer info & inschrijven ›
Sophie Vandriessche Ajuinlei 1, 9000 Gent 12/11/2019 18u00 - 21u00 Sales, Business development, Groeien
12/12/2019Scale-Up

Venture Capital 101 & From term sheet to exit

Alles wat je altijd al wou te weten komen van een durfkapitalist maar nooit durfde te vragen: Frank Maene werpt een unieke blik achter de schermen van venture capital. Hij vertelt je o.a. hoe je pitch voor een VC eruit moet zien en bespreekt de meest voor de hand liggende bepalingen en voorwaarden.

Meer info & inschrijven ›
Frank Maene Ajuinlei 1, 9000 Gent 12/12/2019 16u00 - 21u00 Venture Capital