Marketing Masterclass

Scale-Up

Chris Burggraeve was de Global CMO van AB InBev van 2007 tot 2012. Hij komt overgevlogen vanuit New York om het in deze Marketing Masterclass met jou te hebben over zijn visie op de 8 marketing fundamentals en zijn nieuw marketing excellence rating model. Met diepere oefeningen over de waardepropositie van jouw organisatie. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

Programma

16:00 - 17:45: Interactieve sessie met een focus op

  • de 8 meest fundamentele componenten van een modern marketing model
  • het nieuwe marketing excellence rating model ("Alpha M")
  • Deep Dive on Why (prijszetting, duurzaamheid) en What (merksterkte en waardepropositie)
  • Talloze mini-cases en voorbeelden van bovenstaande

17:45 - 18:00: Pauze

18:00 - 19:30: Workshop en Q&A

  • Je past het waardepropositie framework van Chris toe op je eigen bedrijf 
  • Enkele deelnemers kunnen hun case en waardepropositie voorstellen aan de groep
  • Groepsdiscussie
  • Q&A

19:30 - 20:00: Receptie + signeersessie + individuele Q&A met Chris

Alle deelnemers krijgen het boek van Chris 'MARKETING is FINANCE is BUSINESS: How CMO, CFO and CEO cocreate iconic brands with sustainable pricing power in the new Galactic Age'. We raden sterk aan om de workshop optimaal voor te bereiden en het boek op voorhand te lezen.

Chris Burggraeve Ajuinlei 1, 9000 Gent 4/03/2019
(voeg toe aan kalender)
16u00 - 20u00 195 EUR
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Over de spreker(s)

Chris Burggraeve

Chris is de oprichter van Vicomte (met hoofdzetel in New York). Hij is een gepassioneerde marketeer met meer dan 30 jaar ervaring op het internationale toneel. Zo werkte hij onder andere voor P&G en The Coca-Cola Company en was hij van 2007 tot 2012 de CMO van AB Inbev wereldwijd. 

In 2018 schreef hij het boek 'Marketing is finance is business'

Meer over Chris

Evenementen binnenkort

9/05/2019Scale-Up

Persoonlijke efficiëntie: win tijd op jouw manier

Tijd is een zeer kostbaar iets geworden. Daarom organiseren we graag een interactieve workshop die je zal leren om je tijdsgebruik te optimaliseren in functie van wat echt dringend en belangrijk is.

Meer info & inschrijven ›
Tim Christiaens Ajuinlei 1, 9000 Gent 9/05/2019 09u00 - 16u30 Management, Leiderschap
22/05/2019Scale-Up

De 12 geboden voor een geslaagde overname

Waarom worden de vooropgestelde doelen bij een fusie of overname zelden gehaald? Christophe Van Gampelaere legt het uit en vertelt je meteen ook op welke 12 zaken je moet focussen om een fusie of overname wel te doen slagen.

Meer info & inschrijven ›
Van Gampelaere Christophe Ajuinlei 1, 9000 Gent 22/05/2019 18u30 - 21u00 Management, Strategie, Leiderschap, M&A