Marketing Masterclass

Scale-Up

Chris Burggraeve was de Global CMO van AB InBev van 2007 tot 2012. Hij komt overgevlogen vanuit New York om het in deze Marketing Masterclass met jou te hebben over zijn visie op de 8 marketing fundamentals en zijn nieuw marketing excellence rating model. Met diepere oefeningen over de waardepropositie van jouw organisatie. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

Programma

16:00 - 17:45: Interactieve sessie met een focus op

  • de 8 meest fundamentele componenten van een modern marketing model
  • het nieuwe marketing excellence rating model ("Alpha M")
  • Deep Dive on Why (prijszetting, duurzaamheid) en What (merksterkte en waardepropositie)
  • Talloze mini-cases en voorbeelden van bovenstaande

17:45 - 18:00: Pauze

18:00 - 19:30: Workshop en Q&A

  • Je past het waardepropositie framework van Chris toe op je eigen bedrijf 
  • Enkele deelnemers kunnen hun case en waardepropositie voorstellen aan de groep
  • Groepsdiscussie
  • Q&A

19:30 - 20:00: Receptie + signeersessie + individuele Q&A met Chris

Alle deelnemers krijgen het boek van Chris 'MARKETING is FINANCE is BUSINESS: How CMO, CFO and CEO cocreate iconic brands with sustainable pricing power in the new Galactic Age'. We raden sterk aan om de workshop optimaal voor te bereiden en het boek op voorhand te lezen.

Chris Burggraeve Ajuinlei 1, 9000 Gent 4/03/2019
(voeg toe aan kalender)
16u00 - 20u00 195 EUR
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Over de spreker(s)

Chris Burggraeve

Chris is de oprichter van Vicomte (met hoofdzetel in New York). Hij is een gepassioneerde marketeer met meer dan 30 jaar ervaring op het internationale toneel. Zo werkte hij onder andere voor P&G en The Coca-Cola Company en was hij van 2007 tot 2012 de CMO van AB Inbev wereldwijd. 

In 2018 schreef hij het boek 'Marketing is finance is business'

Meer over Chris

Evenementen binnenkort

26/02/2019Scale-Up

Workshop (koud) prospecteren: hoe iemand curieus maken die je niet kent?

Hoe trigger je iemand die je niet kent, geen tijd heeft en al helemaal niet op jou zit te wachten? Dat en nog veel meer leer je in deze workshop gegeven door de ervaren sales-expert Bruno Desmet, oprichter van the House of Sales.

Meer info & inschrijven ›
Bruno Desmet Ajuinlei 1, 9000 Gent 26/02/2019 18u30 - 21u00 Sales, Opstarten, Business development
28/02/2019Shake-Up

Managers The Day after Tomorrow: extreme klantgerichtheid

In deze full-day workshop gaat Rik Vera dieper in op 2 kernbegrippen voor jouw business: digitale transformatie en extreme klantgerichtheid. Je gaat naar een huis met een beter begrip van je klantennoden en -frustraties en een concreet actieplan voor jouw bedrijf.

Meer info & inschrijven ›
Rik Vera Vlerick Business School (Reep 1, 9000 Ghent) 28/02/2019 09u00 - 17u00 Strategie, Marketing, Innovatie, Management, Groeien, Business model, Leiderschap
19/03/2019Scale-Up

Onderhandelen: help de klant beslissen in jouw voordeel

Hoe zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen en dat je ook nog eens goede voorwaarden krijgt? Bruno Desmet van The House of Sales legt je in deze workshop uit hoe je jouw onderhandelingspositie aanzienlijk versterkt.

Meer info & inschrijven ›
Bruno Desmet Ajuinlei 1, 9000 Gent 19/03/2019 18u30 - 21u00