Growth hacking LinkedIn

Scale-Up

LinkedIn is belangrijker dan ooit voor het capteren van leads. In deze training leert Yannick Khayati, founder van het growth hacking agency The Growth Revolution, hoe je dat snel en efficiënt kan doen. Na deze workshop zal je 1 zaak zeer goed beseffen: het loont om een LinkedIn-expert te zijn.

Een doordachte personal branding op social media

Voel je je als een speld in een hooiberg in je netwerk? Linkedin bevat heel wat features, maar niet iedereen weet hoe je deze maximaal kan benutten. Wij leren je de beste features op de juiste manier te gebruiken. Het doel: de juiste boodschap uitstralen en opvallen binnen je netwerk.

De checklist die je online presence zal verbeteren

Yannick beantwoordt al je vragen over Linkedin-optimalisatie. Haal het meeste uit je profiel door:

  • de beste profiel upgrades
  • de kracht van je netwerk slim uit te spelen
  • je vindbaarheid op Linkedin te optimaliseren
  • allerhande tips & tricks

Kortom: je gaat naar huis met een checklist die je leert LinkedIn te gebruiken als een echte growth hacker.

Yannick Khayati Ajuinlei 1, 9000 Gent 8/11/2018
(voeg toe aan kalender)
18u30 - 21u00 149 euro
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Bij klanten gebruiken we vaak LinkedIn om te connecteren met prospects/experts om 1 op 1 een gesprekken te scoren. Yannick Khayati

Over de spreker(s)

Yannick Khayati

Yannick Khayati is een Growth Hacker die zijn strepen verdiende als Marketing Consultant bij Board of Innovation. Begin 2016 richtte hij met Trigger het allereerste Belgische Growth Hacking agency op.

Meer over Yannick

Evenementen binnenkort

23/10/2018Shake-Up

Managers The Day after Tomorrow: extreme customer centricity

In this workshop, Rik Vera offers you a number of models that managers can use to better understand the powers that drive the digital change and how that is strongly related to extreme customer centricity. The outcome of the workshop is a new mindset, the drive and belief that innovation is a business driver, but also fun to do, a better understanding of extreme customer centricity, customer needs and frustrations, a couple of customer co-created projects, an action plan and a re-composition of the building blocks.

Meer info & inschrijven ›
Rik Vera Vlerick Business School (Reep 1, 9000 Ghent) 23/10/2018 09u00 - 17u00 Strategie, Marketing, Innovatie, Management, Groeien, Business model, Leiderschap
22/11/2018Scale-Up

Content marketing, voorbij de hype

In een helder betoog neemt Guido Everaert je mee in een verhaal waarbij alle aspecten van content marketing benaderd en duidelijk gekaderd worden. Content op mensenmaat, voor bedrijven die er alles over willen begrijpen maar vooral ook bezig willen blijven met wat er voor hen echt toe doet.

Meer info & inschrijven ›
Guido Everaert Ajuinlei1, 9000 Gent 22/11/2018 18u30 - 21u00 Marketing
4/12/2018Scale-Up

Workshop Growth Hacking

Yannick Khayati loodst je op één avond doorheen de belangrijkste growth hacking technieken en leert je meteen enkele handige tools & tactics kennen om snel en gemakkelijk klanten te vinden én te converteren. Na de workshop kan je meteen zelf aan de slag met alle geleerde tips & tricks.

Meer info & inschrijven ›
Yannick Khayati Hangar K (Nelson Mandelaplein 2, 8500 Kortrijk) 4/12/2018 18u30 - 21u00 Marketing, Business development, Groeien