Een digitaal marketingplan in 100 dagen

Scale-Up

De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex en verdringt deels het traditionele marketingdenken. In deze workshop doet Bert Van Wassenhove de essentie van digitale marketing uit de doeken. Hij toont aan de hand van een 100 dagen-stappenplan aan hoe ver je precies staat met je strategie en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken.

Een succesvolle marketingstrategie in een digitale context

De communicatiemix heeft er in de laatste jaren een pak extra communicatiekanalen bijgekregen. Consumenten verwachten nu om altijd en overal vlot over alle nodige informatie te beschikken. Maar hoe ga je om met deze overvloed aan mogelijkheden en kanalen? Waarop zet je in en waarop niet? Met andere woorden: hoe creëer je een succesvolle marketingstrategie in deze context?

De juiste boodschap via het juiste kanaal

Bert Van Wassenhove, auteur van het boek ‘Een digitaal marketingplan in 100 dagen’, schept duidelijkheid in de wereld van marketing buzzwords en bezorgt je een duidelijk framework waarmee je zowel de juiste kanalen als de juiste boodschap voor jouw doel en marketingplan kan bepalen. Enkele topics die besproken zullen worden:

  • Heb je nog wel een eigen website nodig?
  • SEO of zoekmachineoptimalisatie
  • Social media
  • Meetbaar adverteren
  • E-mailmarketing
  • Marketingtechnieken voor startups en groeibedrijven

Deelnemers aan de workshop krijgen bovendien het boek 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' mee naar huis.

Boek

Bert Van Wassenhove Ajuinlei 1, 9000 Gent 11/05/2017
(voeg toe aan kalender)
18u30 - 21u00 149 euro (inclusief boek 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen')
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Een digitaal plan bedenk je niet, dat bouw je over een langere periode. Bert Van Wassenhove

Over de spreker(s)

Bert Van Wassenhove

Bert Van Wassenhove is mede-oprichter van Think with People, een initiatief dat ondernemers vooruit helpt, The CoFoundry, een seed fund voor groeiende ondernemingen en Heaven Can Wait, een incubator voor creatief talent. Hij noemt zichzelf dan ook terecht een 'uitgever van ondernemingen'.

Meer over Bert