Content marketing, voorbij de hype

Scale-Up

Content marketing, liquid content, content strategy, Content Management Systems, het houdt niet op. Hoe kun je als ondernemer door de bomen het nog zien?

Content marketing is niet meer weg te denken uit het arsenaal van mogelijkheden dat je hebt om de digitale consument te bereiken. Content is ook onmisbaar om je organisatie zichtbaar te maken. Maar betekent dat het einde van alle andere marketing tools? Verre van.

In een helder betoog neemt Guido Everaert je mee in een verhaal waarbij alle aspecten van content marketing benaderd en duidelijk gekaderd worden. Content op mensenmaat, voor bedrijven die er alles over willen begrijpen maar vooral ook bezig willen blijven met wat er voor hen echt toe doet.

Guido Everaert Ajuinlei1, 9000 Gent 20/09/2018
(voeg toe aan kalender)
18u30 - 21u00 149 EUR
Inschrijven ›
KMO Portefeuille - Erkend Dienstverlener

Betaal tot 40% minder dankzij de kmo-portefeuille. Klik hier voor meer info.

Past deze datum niet?

Had je graag dit evenement bijgewoond, maar lukt het niet om je vrij te maken? Bezorg ons je e-mailadres en we verwittigen je zodra we een nieuwe editie plannen.

Gelieve een e-mail in te vullen.

We hebben jouw e-mail goed ontvangen!
Of voeg toe aan jouw kalender

Over de spreker(s)

Guido Everaert

Guido heeft 25 jaar ervaring in marketing en communicatie (Nielsen, Ogilvy, Duval Guillaume, Telenet, Philips Europe) en is ondertussen uitsluitend bezig met het schrijven van columns (De Morgen, VDAB, Assistant +, Sporta), bloggen en spreken. Hij is bovendien de auteur van 'Storytelling, verhalen maken merken' (Lannoo) en 'Melting Pot' (Luster).

Meer over Guido

Evenementen binnenkort

4/10/2018Scale-Up

Waarom vind je geen investeerder voor je bedrijf?

95% van de ondernemers die investeerders zoeken voor hun bedrijf slaagt daar niet in. Hoe dat komt? De oorzaken zijn vaak dezelfde en overbekend. En de Nederlandse investeerdersdeskundige Henny van der Pluijm zet ze voor ons op een rij.

Meer info & inschrijven ›
Henny Van der Pluijm Ajuinlei 1, 9000 Gent 4/10/2018 18u30 - 21u00 Finance & Funding, Venture Capital, Opstarten
23/10/2018Shake-Up

Managers The Day after Tomorrow: extreme customer centricity

In this workshop, Rik Vera offers you a number of models that managers can use to better understand the powers that drive the digital change and how that is strongly related to extreme customer centricity. The outcome of the workshop is a new mindset, the drive and belief that innovation is a business driver, but also fun to do, a better understanding of extreme customer centricity, customer needs and frustrations, a couple of customer co-created projects, an action plan and a re-composition of the building blocks.

Meer info & inschrijven ›
Rik Vera Vlerick Business School (Reep 1, 9000 Ghent) 23/10/2018 09u00 - 17u00 Strategie, Marketing, Innovatie, Management, Groeien, Business model, Leiderschap